Pentru ca mereu apar intrebari si nevoia de a primi detalii va incurajam sa ne scrieti fie prin formularul de contact disponibil in site, fie pe mail: office@transilvania-natural-cosmetics.ro sau la numarul de telefon: 0786821038 (numar disponibil si pe whatsapp.
Dar poate veti gasi raspuns la intrebarile d-voastra aici:
Ce se întâmplă dacă primesc un produs spart sau comanda este incompletă?
- Orice comandă incompletă, din care lipsesc produse sau sunt produse sparte, vor fi retransmise, costul fiind suportat de către Transilvania Natural Cosmetics.
Cum pot returna comanda?
- Orice client are dreptul a de returna coletul fără motiv, timp de 14 zile de la data în care a primit comanda. Costul returnării este suportat de client. Dacă produsele au fost utilizate, desigilate acelea nu vor fi acceptate retur.
Cum pot urmări coletul?
- In momentul finalizarii comenzii veti primi pe mail atat factura cat si numarul AWB. Comenzile sunt transmise cu firma de curierat Fan Courier.
Când voi primi comanda?
- Livrarea se va face standard prin courier în 24/48 de ore de la comandă. Fac excepție perioadele aglomerate, precum blackFriday, Crăciun, când pot apărea înărzieri de maxim 24/48 de ore.
- Comenzile nu pot fi ridicate de la sediul nostru.